Sjöstadsfröken har flyttat...

...till Lappland. Med Lappland menar jag inte den del av Sverige som ligger långst norrut utan en av de förorter till Stockholm som ligger norrut. I fem nätter har vi bott här ute. På övervåningen börjar det se ut som ett hem medan nedervåningen ser ut som ett slagfällt. Fibertjofräsen för tv, bredband och telefon är inte färdigfixat än så för att ringa används mobil, internet används mobilt bredband (en elev hjälpte mig att instalera det i jobbdatorn så att jag kan använda internet eftersom vår stationära dator inte varit ihop satt än, jag har bestämt att han inte får ta studenten i år eftersom jag behöver hans datorkunskaper, han tyckte då att jag kunde anställa honom med mina egna pengar, jo tjena att min lön räcker till det) och tv tittar vi inte på just nu eftersom det är problem med antennen. Har pratat med byggbolaget som ska kolla upp hur de ska lösa det.

Nu ska jag se om det går att se Grey´s anatomy på datorn.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0