Äntligen mörker!


Efter lite mer än två månader utan att kunna hänga för fönstren i sovrummet har vi nu äntligen fått persiener (fått och fått förresten, vi har fått beställa och betala dem). Så äntligen kan vi börja sova i mörker igen. Visst är det lite mysigt att vakna och det är ljust ute och man kan ligga och titta upp i trädtopparna, men det är inte mysigt att vakna så varje dag hela veckan alldeles för tidigt, på helgen skulle det vara skönt att få sova lite längre än till soluppgång (lätt överdrift, riktigt så tidigt vaknar jag inte på helgen). Ser riktigt fram emot att gå till sängs, nästan så mycket att jag skulle kunna packa ihop för idag redan nu (klockan är 19) eftersom Sambon ändå är på sommarfest. Men om jag är realistisk inser jag att jag har lite att pyssla med innan jag kan gå och knoppa!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0