Fredagsmys!





Sista fredagen i november och här sitter jag i min ensamhet med en stor burk gelégodis från Aroma och en liten skål med Non stop (våra två favoriter här hemma just nu), ett glas cola zero och Skavlan på tv. Nyss såg jag På spåret och tävlade mot mig själv, Uppsala klarade jag på 10 poäng, till det fick jag hemmalagad pizza. Sambon är fortfarande på jobbet, där spelar det ingen roll vad det är för veckodag eller vilken tid det är på dygnet. Lilleman ligger i sin säng, han vaknade nyss för att äta lite. Han är nog inne i en fas just nu som innebär att han har svårt att komma till ro och somna på kvällen men nu sover han igen den lille gosgossen.

Nu ska jag fortsätta "mysarunt" med mitt gelégodis!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0