Avtryck



På öppna förskolan nere vid centrum kan man få göra gipsavtryck på sitt barns händer och fötter. Jag tog med mig Lilleman och en ram dit när Lilleman var 5 veckor och gjorde ett tryck. Jag tycker att det känns roligt att ha ett avtryck, som dessutom står ut, från när Lilleman var så liten, blir kul att plocka fram om 18 år då han har storlek 45 i skor och man inte längre vill gosa med fötterna. Det roligaste är ju att allas avtryck är unika. Vem vet Lillemans avtryck kanske blir värt miljoner i framtiden när han blir konstnär/popstjärna/fotbollsproffs/golfproffs? En sak är säkert att oavsett om avtrycket blir värt miljoner eller om Lilleman blir känd eller okänd så är de värda mer än någon kan betala för oss, visst trycket kan jag sälja om någon är intresserad men INTE Lilleman (det vore väll dessutom olagligt, eller?)!

Kram


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Nuttehandsingar och tossingar <3 Ja jag har redan fått uppleva stl 45. En märklig känsla faktiskt!

Kram

2011-10-31 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0