Hemtenta och läkarbesök



Den här veckan står hemtenta på schemat. Man ska välja ett valfritt verk från kursenslitteraturlista och utifrån det göra en fyra veckors planering i vilken man ska få med information om verkets samtid. Jag tror jag har valt Robinson Crusoe från Renässans-upplysning. Måste bara låna boken och hetsläsa den innan jag börjar med min planering. Det ska vara inskickat på lördag midnatt men jag tänkte vara klar senast fredag lunch. Strax ska jag och Lilleman packa in oss i bilen och åka ner till BVC och träffa läkaren på tvåmånaderskollen. Vi ska passa på att springa in på bibblan när vi är där nere och till apoteket och köpa lite grejer åt Sambon som åkt på nåt magskit och har lite feber, han är hemma det är därför jag och Lilleman kan ta bilen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0