Gråtmild!


Pytteliten mössa som Lilleman hade i höstas, borde ha
lagt nåt annat bredvid så att de hade synts bättre hur liten
den är.

Plockade undan alla Lillemans kläder i sorlek 56 och 62 idag för att få plats i garderoben för större kläder för att få en överblick av vad som kommer att behövas framåt sommaren. Efter att ha fått 2 fullproppade pappkassar med kläder från Gurra kommer det inte behövas så mycket kläder åt Skrutt närmsta tiden. Kanske nån enfägad sommarbody till hans rutiga shorts och kanske ett par enfärgade shorts som passar alla fina bodys med motiv. Sen behövs ju UV-kläder till semestern på Cypern och ett par solbrillor så tror jag att Lilleman är redo att möta sommaren. Tänk vad han växer! Blir ju hemmablind och tycker att han är liten precis som när han föddes men när jag ser de små kläderna från i höstas inser jag ju att han vuxit. I vissa kläder, tillexempel nya vindjackan och nya mössan med Barba på, så ser han inte lägre ut som en liten bebis utan som en liten kille. Nej nu måst jag nog upp och titta lite på min stora lilla kille där han ligger i sin säng som nu sänkts ner ett steg och flyttats in i eget rum. Rätt som det är ska han väl flytta hemifrån också. Tiden går för fort just nu, kan någon stoppa den?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0