Vårvinter



Ett tag var det så varmt att man knappt behövde jacka när man var ute på promenad men nu har det varit kallt sista veckan tycker jag. Har ju nästan varit snöstormar. Här hemma är det lite snorigt hos både stora och små, fast det verkar det ju vara hemma hos alla, verkar dessutom som att snoret inte ger sig i första taget. Till helgen är det påsk (men det vet ni ju), blir skönt med fem dagar helg som jag hoppas att det blir då Sambon nog skulle vara ledig på torsdag. Köpte hem lite godis dag utifall att det kommer påskkärringar. Det bor ju rätt mycket barn här i området nu (i 9 av 15 hus om man inte räknar med närmsta grannens tonåringar och till sommaren flyttar det in 2 barn till i visningshuset) så kanske kommer det en liten kärring på besök innan den far till Blåkulla.

Borde skriva lite på uppsatsen i svenska nu innan jag går till sängs, så att jag kan känna mig lite duktig!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0