En hemlig gömma

                 
 
Idag byggde jag och Lilleman (mest jag) en hemlig låda av duplo.Man öppnar fönstret och kan lägga in massa smarta saker, vi valde att lägga i lite duplo och lite andra klossar. Denna lilla ask roade Lilleman under en ganska lång stund. Han blev lite frustrerad när han inte kunde få in så många bitar som han ville. När vi tröttnat på att lägga saker i lådan spelade vi lite lådboll, som basket fast man ska slänga bollen i en låda och man har så många försök man behöver tills man prickar lådan (eftersom vissa av oss har lite svårt för just prickningen). Sen tröttnade Lilleman på det också och började kasta bollen mot altandörren, tur att det var en mjuk boll vi använde.
 
Inte lång tid kvar på föräldraledigheten nu, nästa torsdag (Lillemans födelsedag) och fredag börjar min nya deltidsutbildning till Speciallärare så då är jag på universitetet hela dagarna och sen på måndagen börjar inskolningen på dagis. Året har gått fort!
 
Dags att fixa lite the, snart börjar Suburgatory.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0