Fjärilshuset







Idag har vi varit på Fjärilshuset som ligger i Haga parken tillsammans med Krulltotten och hennes familj. Där fanns det förstås fjärilar som flög omkring fritt, en landade nästan på min knallrosa klocka, det fanns även olika fiskar bland annat pirayor som på bilden i mitten. Efter att ha tittat på fjärilarna inne i den tropiska hettan så satte vi oss och åt lunch, jag åt bakpotatis med skagenröra, smask. När barnen kastat och ätit grus lite för länge tog vi en promenad i parken och försökte se om vi kunde skymta några prinsar och prinsessor, men det gjorde vi förstås inte.

Hade tänkt bege mig ut och jogga i kväll men regnet fick mig att stanna hemma, tur var väl det eftersom det fullkomligt öser ner nu och jag nog inte hade varit hemma än om jag gett mig ut. Nu blir det nog en film i stället, vi är lite sugna på att se Järnladyn.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0