Jobba jobba jobba



Nu har jag jobbar i två dagar, skulle egentligen ha börjat redan i torsdag men åt dålig majonäs i onsdags och sen var det igång. Om ni förstår vad jag menar!? Feber i torsdags gjorde att jag låg däckad men i fredags tog jag Mette och drog iväg till jobbet. Kul att vara tillbaka! Har ett väldigt roligt schema i år med alla mina tre ämnen i fyra olika nivåer. Blir en utmaning och kommer kräva mycket planering eftersom vissa av nivåerna är nya för mig. Sambon är hemma med Lilleman.

I kväll hade jag tänkt ut och springa men orkade springa max en kilometer så sen fick det bli power walk resten av vägen, men jag var svettig när jag kom hem så det får räknas som godkänt.

Nu ska jag läsa dagens DN som jag inte hunnit öppna än.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0