J.R is back



Den här godingen åker nog på i morgon!

I går började en ny säsong av Dallas. Vi har ju under de senaste nästan 5 åren sett boxar med gamla Dallasavsnitt och har nu bara 3 säsonger kvar så vi satt ju förstås som klistrade igår och kommer sitta som klistrade i kväll, i morgon och de närmsta 7(?) efterföljande onsdagarna.

En gång när jag hade min Dallas T-shirt på mig på jobbet så var det en elev som trodde att det var min släkt på bilden och en gång var det en kille som stannade till på pendeln och sa att jag hade en väldigt fin tröja på mig!

Nu ska jag sortera upp vår återvinning i de nya återvinningskärlen vi köpte på IKEA idag.

Todilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0