2011 i backspegeln

Årets projekt
Flytten till huset och få ordning i det.


Huset

Årets låt
Bjällerklang har sjungits mycket här hemma på sista tiden eftersom Lilleman blir glad när vi sjunger den.

Årets resa
Om man inte räknar resan det innebär att få barn så hann jag med två resor i år: Förenade Arabemiraten i februari när mamma fyllde år och till Krakow i Polen med jobbet.


Burj al Arab i Dubai

Årets köp
Bilen en vit Volkswagen Passat (det ska ju vara tyskt). Nu får vi plats med allt vi behöver ha med oss när vi åker med Lilleman. Samt skänken som vi hittade i fyndhörnan på MIO nedsatt med ca 70%. Den står som ett smäck mot Josef Frank tapeten.

Årets sämsta köp

Tror inte jag köpt nåt dåligt i år. Eller kanske vår nya soffa som redan blivit nedsutten även om den är snygg. En soffa borde ju klara av att man sitter i den utan att bli nedsutten.

Årets slit
Första veckan efter att Lilleman fötts undrade jag hur jag skulle orka upp flera gånger per natt i flera månader och i värsta fall år. Nu känns det inte ett dugg jobbigt längre, har vant mig och har en son som sover bra (peppar peppar ta i trä).

Årets plagg
Har förstått tjusningen med leggings/tights.

Årets lycka
När Lilleman kom till världen.


Lille Goset, slit, lycka, förändring och hurra!

Årets förändring
Att vi fick vår lilla Lilleman.

Årets film
Kan inte riktigt komma ihåg vad jag sett för filmer men King´s speach var bra.

Årets bok

Har läst mååånga böcker i år men ingen har varit så där riktigt kanoners, läser just nu En dag och det känns som om den har potential att bli riktigt bra.

Årets skiva
Lyssnar ju inte på så mycket musik med Tove Styrkes skiva var bra.

Årets hurra
Lilleman!!!

Kommande års förväntningar
Att få följa Lillemans utveckling och att få presentera världen för honom och honom för världen. Jag förväntar mig mycket glädje och lycka under 2012!

God fortsättning på 2012 till er alla!

Kommentarer
Postat av: Gamlingarna

God fortsättning själv, från "Gamlingarna" som flyttat lite norrut till det som var "Byle Träsk" när vissa unga damer var gymnasister.....



Hoppas att få fortsåtta följa Din välskrivna blogg....

2012-01-07 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0