Idag...

... har jag och Lilleman bakat och fyllt burkarna (och fryst in).


Vad vi bakade? Vi bakade cookies, mums!


Det passar ju så bra nu när jag bestämt att jag inte ska äta en massa fikabröd;-) I går bestämde jag dessutom att jag ska försöka äta GI inspirerat under veckorna. Good luck till mig! Har nog redan satt i mig 5 kakor idag, suck! Nya friska tag i morgon.

Efter vi bakat gick vi till badhuset med Grannen för att öva oss på att bada innan babysimmet börjar nästa vecka. Det gick bra. Hade en övertrött kille här hemma vid 18-tiden eftersom han bara sovit korta stunder idag. Men som tur var lyckades han lugna ner sig ganska snabbt så klockan 19 sov han det lilla gullet!

Nu ska jag kolla lite tv, läsa lite uppsats, dricka lite the och äta en kaka.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0