Bröllop!



I lördagseftermiddag när solen fullkomligt strålade var vi på bröllop på Riddarholmen. Själva vigselakten var ute med utsikt över Riddarfjärden och partajet på Wrangelskapalatset dvs Svea Hovrätt. Det här bröllopet hade jag väntat i 12 år på att få gå på så det var oerhört skoj att Läslusen tillslut gifte sig med sin flygplanstokig sambo. Tog inte med någon kamera eftersom jag tänkte fota med telefonen men den gled ut ur jackfickan i pappasbil på väg till tunnelbanan så det blev tyvärr inga foton tagna. Maten var god, sällskapet trevligt och musiken live så det var en skoj kväll. Det här borde vara ett av de sista bröllopen jag får gå på fram tills dess att det kanske är dags för Lilleman och andra barn i hans generation att gifta sig och tills dess är det ju ett tag... Får ju hoppas att mina kompisar inte börjar om på nytt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0