Tillbaka till verkligheten



Lilleman åker gärna båt, men inte mer än 30 minuter åt gången, sen blir det tråkigt att inte kunna röra sig fritt.
Flytvästen gör så att han inte kan klappa händer...


Nu nar de 3,5 veckornas semester nått sitt slut. I morgon börjar Sambon att jobba igen och jag har mina sex sista föräldraledigadagarna för just nu. Men jag mjukstartar bara med jobbet, 12 dagar kommer jag jobba innan jag är ledig i tre veckor till.

Under semestern har vi varit runt i olika sommarstugor som vi har turen att få bo i. Ett par nätter har vi varit hemma, ätit kräftor, varit på tjejmiddag (bara jag, inte grabbarna), träffat en av Sambons kusiner som bor i stan, besökt en av Sambons kollegor på Gräddö, tvättat bilarna och ja vad mer? Drukit alldeles för mycket vin, ätit för mycket chips och godis. Dags att ta tag i vikten igen, been there done that...

Nu ska jag nog ta mig lite glass, kan ju inte börja banta på en tisdag!

Hoppas ni har en skön sommar oavsett om ni har semester eller inte!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0