Hej sa Petronella...



...i från plaskeby. Idag har regnet öst ner hela dagen, riktigt skitväder helt enkelt, ivarje fall om man har en 9,5 månaders som inte förstår konceptet att sitta still. Jag och grannen  drog på oss regnkläderna och trotsade vädergudarna och traskade bort till badhuset för att grabbarna skulle få bada även om babysimmet nu slutat. Efter badet sov Skrutt i över 1,5 timme så jag hann både äta lunch och ligga i soffan och läsa, härligt! Hoppas att det blir bättre väder i morgon så att vi kanske kan gå till lekparken och gunga lite. I morgon eftermiddag ska vi på informationsmöte på dagis. Tänk att Skrutt snart ska börja, vart tog tiden vägen? Blir kul att träffa hans fröknar och kanske några andra föräldrar.

Nu ska jag gå och rota lite i klädkammaren och se om jag kan hitta ett par skor jag jag skulle vilja använda, risken är dock att de slängdes vid flytten eftersom de var så trasiga på insidan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0