Gunga lite grann


Första gången i en gunga, bäst att hålla koll på kompisen
Valle i gungan bredvid, han verkar veta hur man ska göra.

Men det var rätt skoj!


Bäst att fortsätta sova när man kommer hem från
promenaden annars kanske man tvingas hjälpa till
och städa.
Nu har jag sovit i 2,5 timmar.

Idag när "vi" var mitt uppe i städningen fick vi meddelande om att två mammor var i en av lekparkerna i närheten, så vi lät dammsugaren få en välbehövlig paus och hoppades att den skulle klara av att dammsuga resten av huset på egenhand, vilket den INTE gjorde, och gick till parken. Väl hemma igen åt jag en snabb lunch och hade tänkt att även Lilleman skulle äta, det tänkte dock inte han, han ville sova så vi tog en promenad. Jag fick en glass och Lilleman sov. Väl hemma igen fortsatte jag städningen och Lilleman sov vidare ute i vagnen, han sov 2,5 timme. Nu ligger han raklång på rygg och testar rösten, låter det olika om man skriker A eller AAAA eller varför inte aaaa? Nu vände han sig till mage och testar hur det låter från det hållet.

Kram!


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Hahahaha du är så rolig Malin. Du och lilleman kan ju inte ha en tråkig stund. Mee like :)

2012-04-09 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0