Ätbart?



Fick för mig att måla naglarna i dag med ett nytt lilablått nagellack. Tyckte först inte att det var någon hit men nu har jag börjar vänja mig och börjar tycka att det är snyggt, ska ju vara färgglatt nu för tiden verkar det som. En annan som verkade tycka att det var lite konstigt var Lilleman som tittade i kors för att kunna se det konstiga som höll i skeden när han skulle äta. Självklart var han tvungen att provsmaka lite innan han kunde äta vidare på sin pasta med broccolisås. Han kände att det blå smakade som mammas helt vanliga fingrar men helt övertygad om att det inte var ätbart verkade han inte. Får kanske börja måla naglarna mer så att han vänjer sig, har inte haft nagellack sen precis innan han föddes.

Nu ska vi försöka skruva ihop min byrålåda på vilken botten tryckts ur på grund av för tung vikt, detta trots att jag aldrig har nåt att ta på mig!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0