Vemodigt!

Just nu går livet i 180 med jobb, hämtning på dagis, lek,  matlagning, nattningar och plugg. Har då inte hunnit komma igång med att träna än. Älskar mitt jobb (de flesta dagarna) men har flera nya kurser vilket innebär massa ny planering med lektionsupplägg etc vilket tar tid. Behöver den intelektuella utmaning jag får av att plugga även om utbildningen just nu är en jävla skit utbildning. Älskar förstås min älskade lilla ligist. Borde verkligen träna. Och tycker egentligen om att skriva på bloggen men allt hinns inte med. Nu är de träning och blogg som fått lida. Bloggen har fått lida länge och desutom fattar jag inte hur saker och ting funkar sen de gjorde om. Allt kan inte hinnas med som en fd kollega sa i förra veckan. Måste dessutom försöka hinna i säng före 23 varje kväll eftersom det blir lite si sådär med sömnen nu för tiden, vissa morgnar vill en viss liten herre leka med lego vid 5.30 och andra ligger han och bökar och stökar i vår säng så ingen av oss kan sova. Är nu i valet och kvalet för att lägga ner bloggen, har ju min lilla och tappra skala med läsare och jag gillar att skriva men som sagt... Ni förtjänar inlägg oftare än var 3:e vecka eller vad det nu blir för stunden. Får kanske ta och skriva en bok när jag får lite tid över iframtiden...Tog tidigare i kväll beslutat att inte läsa all kurslitteratur eftersom den för stunden inte ger mig nåt utan bara läsa så pass att jag klarar av seminariumen, detta borde spara lite tid. Dessutom kan arbetsbelastningen på kursen ändras.
 
Funderar vidare lite till...
 
Nu ska jag prioritera sängen och min bok som är väldigt spännande och en bidragande orsak till många sena kvällar just nu.
 
Ta hand om er!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0