Tekniska problem



De har gjort om nåt inne på bloggen så jag lyckas inte få in nya bilder vilket fått mig att ge upp se senaste gångerna jag försökt skriva. Nu får ni nöja er med en gammal pelargon från förra året.
 
Tiden går så sjukt fort nu. Vad har hänt? Lilleman har fyllt ett år, stora lilla killen. Jag har satt mig i skolbänken igen, nu ska jag bli speciallärare är det tänkt. Om jag orkar med de 3 åren (deltid) det tar, men än så känns det bra. Och idag började inskolningen på dagis, ännu större lilla killen blev han då. Första dagen som var idag gick bra, men det var inga andra barn inne när vi var där men Lilleman kröp omkring inne på avdelningen och undersökte alla skrymslen och vrår utan att bry sig om sina päron särskillt mycket, så det här ska nog gå bra.
 
Känns som jag nyss satte mig vid datorn men har tydligen suttit här i snart 2 timmar. Har mailat, kollat grejer till utbildningen, kollat bloggar och lite annat smått och gott men kan inte begripa var tiden tog vägen. Är ju dags att skutta i säng nu om jag ska orka med en dag på dagis i morgon. Tycker att det ska bli så himla spännande med dagis, det är ju liksom så vi kommer ha det i många år framöver.
 
Nähä; dags att stänga ner och släcka alla lampor här nere.
 
Ska verkligen försöka bättra mig med inläggen, måste försöka fatta hur jag ska göra för att få in bilder, har massa bilder att visa.
 
Kram och god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0